Allt som har en dålig början har inte ett dåligt slut

Den här veckan har varit bra, det har gått snabbt och om det ska fortsätta såhär så är jag i thailand fortare än kvickt. Dansen kom igång den här veckan och jag hade sjuk träningsvärk i några dagar. Jag bävar lite inför kommande veckas träningsvärk då det sätter igång på riktigt med dans. Appropå dans så har jag köpt nya balettskor som är jättefina. De är rosa med delad sula i skinn =) Mina gamla svarta ska jag kasera. Jag har också betalt den sista dansfakturan. Två var gratis, tre betalade mamma och en var rabatt på så det blev inte så dyrt för mig.

Jag har samlat en massa vuxenpoäng den här veckan. Jag och lilla Fny pratade om att flytta hemifrån, giftemål, bebisar och jobb. Dessutom har jag öppnat ett sparkonto och fört över mina första besparingar. Detta i samma veva som jag betalade min dansfaktura. Jag har också kollat på lägenheter och drömt mig bort lite :) Och porslin och glas har jag med kikat på. Dom här fina ska jag nog önska mig nästa födelsedag.




Förutom allt detta vuxna så har jag också funderat en massa på en tatuering som jag vill skaffa. Jag vet nog vad och vart och jag har pratat med en tatuerare som ska rita upp någontig åt mig. Jag hoppas att det blir som jag har tänkt mig.

Idag fick jag en kreativ våg över mig och jag började skissa upp en grej jag skulle måla men sen så hittade jag inte mina färger så det sket sig! Damn!

Den här veckan började med något hemskt. En person som jag tyckte väldigt mycket om finns inte längre bland oss. Han var ganska gammal men inte väldigt men hans kropp orkade inte mer och gav upp. Saknad.

Jag har träffat en mycket trevlig person som jag hoppas få träffa många fler gånger i mitt liv. Jag har också avslöjat den här personens existens för en annan person. Om det var ett misstag eller inte återstår att se...

Min älskling är nog den tröttaste och buttraste personen jag känner men jag älskar honom ändå och nu ska jag gå och ge han en stor kram.

Imorgon är jag ledig! Yay!

Kommentarer
Postat av: Marie

De är ggoda o dricka i då de är så tunna i glaset men inte så lätta o diska :). Åsa har dem nämligen... -Fint!!



Kram kram

2008-09-01 @ 17:09:54
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback