Första dagen på andra året för tredje gången...

Det är faktiskt sant, idag var tredje gången jag började tvåan på gymnasiet. Förr vissa går det långsamt :) Visserligen har jag aldrig gått klart tvåan men ändå. Det var enormt roligt att få se alla igen, jag var som ett barn på julafton när vi satt där i aulan. Våra lärare är extremt coola. Musiklärarna har ett band som spelade och de är sjukt duktiga och det gör det så himmla mycket roligare med första dagen i skolan efter en lång och mysig sommar.

Trots att sommaren har gått fort och att det känns som att jag mest har jobbat så är jag ändå så himmla glad för att jag har så mycket att se fram emot. Först så kommer en termin med massor av dans och om mindre än fyra månader så åker vi till Thailand! Jag är taggad!

Något annat som är roligt är att jag håller på att kollaigenom hela Sex and the city boxen avsnitt för avsnitt. Jag njuter av varenda sekund men jag är inte lika säker på att älslingen njutit fullt lika mycket, haha. Men det är väl det som relationer handlar om, uppoffringar. Jag brukar ju faktiskt gå med på att kolla på discovery channel med honom ibland :)



Fyra vackra kvinnor från en riktigt bra "tjejfilm"

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja nu är det bara 119 dagar kvar tills vi åker!!! o för det andra så är sex and the city boxen en guldgruva... Jag håller själv på att gå igenom den -underbar!

Snart flyttar jag!!!!

Krma kram

2008-08-21 @ 19:13:00
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback