Grönan för hela slanten

Idag (eller enligt fröken ur igår) har jag varit på Gröna Lund! Det var länge sedan jag var där så det var roligt. Det bästa var flygande mattan och lilla fritt fall för vi skrattade så att vi skrek allihopa :D Det var jag, tre vänner och lillebror som var där, jag kunde inte haft trevligare sällskap. Det var fint väder också, bara en snabb störtskur men annars sol och ganska varmt. Jag är helnöjd.

Det märks att skolan snart kommer att dra igång. Man har lite fjärliar i magen precis som när man var liten. Inte för att det känns särskilt nervöst eller så men mest bara för att det alltid är lite spännande med en ny termin i skolan. Det märks också att sommaren börjar ta slut, det börjar bli kyligt på kvällarna, det är mörkt, jag har börjat kolla på tv på kvällarna och bloggen drar igång igen. Snart börjar dansen också :) Men än så länge känns det inte deppigt. Jag är fortfarande sommarblond i håret, det är fortfarande varmt på dagarna, skolan börjar inte förrän nästa vecka och jag har en Thailandssemester att se fram emot i jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback