Livet leker

Sitter här med nylackade naglar, festfinmakeup och kjol på för idag ska vi ha kräftskiva! Förberedelserna började redan igår och mamma och jag har bakat smörgåstårtor, vanliga tårtor, paj och bröd. Det blir kräftor, ost, kex, dricka och godis. Mums! Det är bara att erkänna att ni blir avundsjuka :) Det känns som ett bra sätt att avsluta somaren med en kräftskiva innan skola och jobb drar igång igen i nästa vecka.



I morse så tvingade jag med Felix på en runda runt sjön, ungefär 6,5 kilometer, han höll på att dö. Det var skitjobbigt för jag kunde inte höra mig själv andas eller mina steg för Felix flåsade så högt. Snacka om total meltdown på honom över sommaren. Men det var ju kul att se att man själv klarar mer. Vi avslutade rundan att ruscha i alla backar och det var väldigt jämnt trots att Felix har fördelen att ha väldigt långa ben. Det var hursomhelst väldigt roligt och jag känner att nu kan jag helt klart njuta av att äta en massa god mat ikväll.

Foton från kräftskivan får ni s en annan dag. Nu kommer gästerna om sex minuter så jag måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback