Regnet det bara öser ner

Regn, regn, regn. Det har bara öst ner hela natten och nu är det bara grå himmel. Ganska kallt. Är det officiellt nu? Är sommaren slut? Sakta men säkert lägger sig höstmörkret och kylan över Sverige, alla människor som nyss var så glada och trevliga drar in sig i sina små kokonger igen och kommer inte ut förrän i maj nästa år, då solen lockar fram dem. JAg hoppas verkligen att det inte är än, en liten skvätt sommar till kan vi väl få? Med lite värme och sol. En sista suck av sommar innan det gråa och mörka tar över totalt.

Om inte det blir någon mer sol för oss innan vintern så får man skapa sina egna ljusa stunder. Jag ska in till stan senare idag och träffa min underbara vän Fanny för en fika vid odenplan. Fram till dess ska jag nog mysa lite med min tjuriga pojkvän så att han blir lite gladare :)

Bilderna som jag lovade från kräftskivan kommer men kameran ligger hemma och skräpar så det får bli ikväll eller imorgon. Men de kommer...

Tills dess får ni nöja er med en mysig fikabild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback