Yes äntligen!

När jag fick gå från jobbet idag så skrek jag: Jag är fri! För just så kändes det då, jag är trött men glad ändå, ska strax krypa ner i min säng och njuta av ett avsnitt eller två av sex and the city innan jag somnar. Mina fötter är svullna och ömmar efter åtta timmars spring på donken i de obekväma jobbskorna och jag är i stort behov av en massa skönhetssömn så sängen ser väldigt lockande ut härifrån. Eftersom att jag ska jobba 17-02 imorgon också så lär jag ju sova bort hela dan...men sånt är livet. Det ger pengar i alla fall. Jag har appropå jobbet äntligen fått tag i chefen som lägger scheman så nu har jag fixat mina hösttider :) Jippi!

Nu är det bekräftat, jag kommer att ta sex dansklasser i veckan utöver de fem som är i skolan. I år ska jag verkligen satsa gärnet! Yeah!

För att kunna satsa måste man vara noga med sömnen så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback