Hurtbullar till alla!



Jag känner mig som en riktig hurtbulle jag. Idag har jag ätit nyttig frukost och varit ute och gått med stavar nästan 7 kilometer :) Och så har jag stretchat också. Allt för att komma i form.

Jag hade tänkt gå upp klockan halv tio men när klockan ringde så kändes det som en väldigt tidig tid, en och en halv timme senare kändes dock som en mycket vettigare tidpunkt att gå upp :) Men jag har ju sommarlov så vad spelar det för roll egentligen?

Nu hände något konstigt. Solen gassar in på mig genom mitt fönster men det ösregnar ute...kan någon förklara detta knasiga fenomen?

Jag leder mot mamma och Felix i vår träningstävling med 145 mot 120 mot 0! Yeah! Och så ska jag cykla till och från jobbet som ger ytterligare minuter :) Å vad jag är bra!

Okej nu får det vara nog med beröm, lunch is needed.

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback