Njuter

Idag är jag så nöjd med mig själv. Jag har ätit nyttigt, tränat och dessutom fått bekräftat att jag är bra på mitt jobb, att de är nöjda med mig. Jag sprang hela vägen runt sjön i morse/förmiddags utan att stanna. Kändes helbra och inte alls så jobbigt som jag hade förväntat mig. Jag har lyckats hålla mig på mattan hela dagen vad det gäller maten så jag har inte ätit varken glass eller godis. Hejja mig!

Skulle kolla mina mejl idag och då kom det upp en stor bild på Hugh Hefner med rubriken: Hefner höll på att kvävas av sex. Då blev jag ju lite nyfiken så jag klickade på bilden för att läsa artikeln, och vad får jag läsa? Jo, att händelsen utspelades på 70-talet! SUCK säger jag bara. Finns det inte vettigare saker att skriva om? Men sen så började jag också fundera på det här med sex och gamla. Hur långe har man sex egentligen? Kommer man till en punkt i livet då man känner sig för gammal för sex och tröttnar på det? Eller fortsätter människor att ha sex tills de blir så gamla att de dör? Tror ni att Hugh Hefner fortfarande får till det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback