Snillet spekulerar...

Nu är det så att jag har gått ner två kilo på två veckor. Den senaste veckan var jag, måste erkännas, hemskt onyttig. Men jag lyckades ändå gå ner ett halvt kilo. Så nu funderar jag lite på det här med viktnedgång. Hur mycket är rimligt att gå ner per vecka egentligen? Det är fem veckor kvar tills skolan börjar igen, hur mycket är rimligt att jag hinner gå ner tills dess? Och hur mycket ska man väga egentligen? jag är ju 172 cm lång, hur mcket bör jag väga? Nån som har några bra svar på dessa frågor? Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Totally Random

Skulle tippa på att ca 1 kg/vecka skulle funka så 5 kg skulle va jävligt bra om du kunde fixa.

Om du är 172 cm så ska skulle jag nog säga att under mellan 60-70 kg är lagom.

2008-07-15 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback