Större, modigare, sötare

Större, modigare, sötare är de tre orden som beskriver vad som hänt med mina sysslingbarn sen jag såg dem senast. Vi var och badade idag och det var helmysigt.

Sen följde jag med till berga och åkte hem till Felix. Här har vi storstädat på hans rum och man brukar snacka om dammråttor. Det jag hittade var inga råttor snarare hästar eller elefanter. Jag kunde heller aldrig tro att han hade så mycket grejor men vi slängde fyra eller fem kassa med skräp som ändå bara stod och samlade damm...

Nu har Felix redan däckat så jag antar att jag ska göra honom sällskap. Ska upp och ut med båten om bara några timmar.

Love L

Kommentarer
Postat av: Peaches

Vad tycker du om size 0-modeller? Gå in på vår blogg och tyck till!

2008-07-04 @ 02:07:17
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback