Tji fick jag

Trodde att jag skulle få komma hem tidigare från jobbet idag än mitt i natten men tji fick jag. Klockan nio så slutade jag, åt mat och tänkte cykla hemåt när jag inser att det är jättemycket folk och jättelite personal. Jag stannar för att hjälpa till ett tag tänker jag och kastar mig in i drive-kaoset. Till en början går det bra men sen kollapsar köket och inget blir serverat. Beställningar försvinner och kunderna blir arga. Vem fick ta all skit? Jag såklart. Suck! Men men, halv tolv kom jag i alla fall därifrån och då hade det värsta lagt sig. Men min stora fråga är ändå vart kom alla dessa människor ifrån? Det är ju bara en helt vanlig tisdag. Visserligen så strejkar busschaufförerna idag men jag kan inte se något samband...



Idag har jag ätit nyttigt! Istället för pommes och läsk så blev det äpplen och mineralvatten. Dessutom har jag tränat också :) Jag leder vår tävling med 175 mot 120 mot 0. Yay!

Nu blir det nattmacka framför TV:n och många timmars sömn.

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback