Frisk som en fisk



Nu äe jag inte sjuk längre, yay! Jag har legat däckad största delen av den här veckan men jag har också hunnit med att äta middag med trevliga vänner på Maggis veranda och flytta en massa kartonger och möbler till Birgittas nya lägenhet.

Middagskvällen var jättetrevlig och rolig, det var kul att träffa alla. Har inte gjort det på länge. Vi åt kyckling och god sallad och bröd. Och så drack jag en massa rabarbersaft som är så himmla god :)

Birgittas lägenhet är en jättefin trea, med lagom stora, ljusa rum och ett fräscht kök och badrum. Balkongen är stor, mycket större än vad jag hade trott, så där kan man sitta i solen och bara mysa i sommar.

Jag skulle ha åkt till Freyja också för hon fyllde år men jag hann inte så det var en sorglig historia. Men jag får väl träffa henne och tjejerna någon annan dag den här sommaren.

Jag fick ett mystiskt sms i morse av mamma som löd så här: "kom hem i tid innan jobbet, vi måste prata med dig".
Suck tänkte jag, trodde att jag skulle komma hem och få en massa skäll för någonting, men jag bestämmer mig för att åka hem i bra tid ändå så jag tar bussen hem. Men när jag kommer hem så är ingen hemma! Nu har jag varit hemma i en timme och det är fortfarande bara jag här...underligt.

Nu ska jag städa mitt skrivbord för det är kaos på det. Jag har två tangentbord framme och det ligger papper, pennor. lypsyl, tamponger, halstabletter, pengar, gem osv. i en enda salig röra här.

Vill tipsa om en bra hemsida om man är träningsintresserad över huvud taget. www.funbeat.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill ha en guldfisk som gör konster o grejer imellan två skålar !

2008-11-24 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback