Godmorgon

Dagen före midsommar och jag ska jobba. Idag kommer vi ha så mycket att göra att det är läskigt. Jag fattar dock inte varför alla ska käka på donken bara för att de ska till landet, men det är ju bra för oss så jag ska inte klaga antar jag.

Det finns saker som jag skulle vilja skriva om livet men jag vet inte hur jag ska uttrycka mig eftersom att ämnet ärså svårt, det är alltid så när det handlar om de stora sakerna som kärlek, sorg ilska osv. Jag får nog fundera lite till så att jag inte skriver något dumt.

Jag måste bara berätta om sjukaste drömmen jag drömde inatt. Jag drömde att jag var gravid och födde tvillingar och att min kompis ville adoptera en av dem eftersom att jag ändå fått två. Detta hade hon pratat om med flera av mina kompisar men inte sagt något om till mig och när jag sa att jag inte ville det så blev hon och alla mina kompisar jättearga på mig. Det var helskumt.

Nu måste jag fixa mig innan jobbet. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback