Oh så fint det blev, men...

FöreEfter

Nu har jag städat och så här fint blev det :) Jag kan ärligt säga att det behövdes men nu känns det väldigt konstigt dock, inga prylar som ligger i vägen, en massa tomma ytor, ett tangentbord som ligger platt mot ett jämnt underlag.... Men jag kan nog vänja mig ;)

Idag fyller världens sötaste unge ett år! Maja heter hon och hon är min sysslingdotter, men jag kan inte vara med på kalaset för jag ska jobba :( Men jag kanske får träffa henne senare i veckan, så jag måste handla en present...

Jag blir så arg när folk inte litar på det jag säger. Jag ljuger inte, speciellt inte för de som jag bryr mig om, det är viktigt för mig med tillit, därför blir jag både arg och besviken när det visar sig att folk som jag bryr mig om inte litar på mitt ord utan hellre förlitar sig på andra, mindre tillförlitliga källor. Suck!

Nu ska jag snart åka och jobba, jag ska tydligen jobba ett tio-timmars pass idag så jag missar allt vad fotbollsfinal heter och det är ju trist. Men jag har ju vart sjuk hela veckan så det är väl bra med extra timmar antar jag.

Det där med mitt nya liv som jag pratade om förra söndagen, det tar fart imorgon istället. Jag har ju legat i feber hela veckan så det var svårt att träna :) Men imorgon så börjar utmaningen. Jag har utmanat mamma och älsklingen i antal tränade minuter per vecka så vi får se vem som vinner. Jag håller er uppdaterade :)

Nu måste jag gå! BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback