Usch

Usch och fy! Jag känner mig så himmla sunkig, jag bara jobbar och sover så jag hinner inte med att träna över huvud taget, det kommer att vara en riktigt tjock Linda som kommer tillbaks till skolan efter den här sommaren...

Jag kom inte in i någon spec.dansgrupp men jag ska förhoppningsvis dansa en massa på Sway ändå.

Jag fick mina betyg från frysen igår, bara MVG! Jippi :) Vilken pluggis jag är ;)



Jag har inga planer för i sommar, känns lite jobbigt. Vi skulle ju ha tågluffat men det blir nog inte av tyvärr...kanske ska vi segla.
Jag har iaf planer för midsommar :) yay! Jag ska båta :) med några kompisar. Fast jag jobbar dan innan och efter så det blir inte en massa supa, bara lite :)

nu är klockan snart tre på natten och alla vettiga människor sover så jag ska nog göra detsamma.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är så jävla vacker Linda!!

2008-11-24 @ 08:17:24
URL: http://beautifulthing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback