African stile

Idag har jag dansat afrikansk dans i nästan två timmar, det går snabbt och är sjukt konditionskrävande. Vi ska dansa det på vår föreställning nästa vecka och även lite streetdance och modern dans. Vi ska dansa för hela skolan och förhoppningsvis går det bra.

Idag hände tuffaste grejen i skolan idag. Nikolina har spanat på en kille i ett halvår kanske, han går ut nästa fredag så vi sa åt henne att det var sista chansen "to make a move". Så då gjorde hon det! Hon gick fram till honom mitt i matsalen och gav honom sitt nummer! Så himmla modigt gjort, jag är helt klart imponerad. Tänk om flera vågade göra sådana saker, vad mycket roligare det skulle vara då :)

Nu sitter jag och kollar på unga mödrar och där är ett par som har en unge på snart ett år och som inte använder något preventivmedel alls så nu kanske hon är gravid igen. Hur dum får man vara egentligen? De vill ju inte nes ha ett barn till, i alla fall inte nu. Har de inte lärt sig något om blommor och bin kan man ju undra?



Här kommer en låt som gör mig på bra humör :)

Kommentarer
Postat av: nikolina

wooooo! XD

2008-05-21 @ 01:10:46
Postat av: Pyret

Go Nikolina :) fan va stolt jag är ;P

2008-05-22 @ 00:35:14
URL: http://spegelfobi.blogg.se
Postat av: Julia

Riktigt modigt gjort, hejja nikolina! (;

2008-05-26 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback