Balett, bad och Grey's Anatomy

Idag hade jag sovmorgon, trodde jag, men så var inte fallet. När jag kom till skolan så skulle jag tydligen ha haft matte på morgonen men det stod inte på schoolsoft så det missade jag. Sen fick jag frånvaro på en lektion som jag faktiskt var på vilket var lite konstigt då jag faktiskt pratade med läraren flera gånger. Hmmm...

På lunchen så kunde vi spana på den snygga-fula killen som Nicko gillar (han är INTE snygg haha). Vi har inte sett honom på en vecka men idag så var han där. Men Nicko vågar ändå inte ens kolla på snubben så det lär ju inte hända något där i första taget :)

Baletten gick faktiskt ovanligt bra, det känns som att jag börjar få koll på kroppen och på musklerna. Stel var dock ledordet under stretchingen haha. Jag tror att stretching får bli min hemläxa över det stundande sommarlovet :)

Från lunch fram till kvällen så öste regnet ner och på hemvägen blev jag ordentligt blöt och kall. Därför var det väldigt skönt att komma hem och tappa upp ett varmt bad, på med en ansiktsmask, en hårinpackning, raka benen, peeling, smörja in mig med lotion och hoppa i favorittröjan som egentligen inte är min :)

Nu sitter jag och kollar på Grey's som råkar vara en av mina favoritserier på TV just nu, så jag ska kolla vidare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback