Blod, Svett och Tårar

Efter den misslyckade blodgivningen så var jag på väg igen. In på Clas Ohlson för att handla gulsglitterspray inför showen i helgen, Classe har ju allt :) , sen tog jag bussen till Fny och jag kom fram till att det tar nästan fem gånger så lång tid att ta sig hem till henne från Täby C än det tar hem till mig. Hur orkar hon????

Pratade med älsklingen på telefon och nu är det inte säkert att han ska få göra lumpen alls, han kanske får rycka in i augusti nästa år men vi får väl se. Jag skulle ha träffat honom ikväll men med tanke på omständigheterna hemma hos honom så bestämde vi att han ska vara hemma ikväll.

Från Fny till dansrep på Sway inför showen på lördag. Sacha ändrade såklart på dansen men jag börjar vänja mig vid ändringar i sista stund så det är lugnt. Det jobbiga var inte ändringarna, det jobbiga är värmen och bristen på luftkonditionering i våra danssalar men men jag överlever :)

Läste söta Thildas blogg och där hittade jag en bild från gårdagens show med mig med på :) . Hur söta var vi inte haha

Imorgon har jag sovmorgon och jag hinner sova ut i min nya, sköna, breda säng som jag köpte i helgen. zZZZzzz....

Godnatt alla söta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback