BLOODY MARY

Idag hade jag en helt värdelös dag i skolan kan man säga. Jag kom dit vid nio och så skulle vi ha basgruppsmöte men eftersom att jag redan har läst matte A så hade jag ingenting att göra så jag skissade på lite blommor så länge. Lektionen efter så hade vi matte haha så då satt jag och förklarade för Nicko att 4 gånger 4 inte är 8. Det tog ett tag men jag tror att hon fattade till sist :) .
Efter matten så var det lunch, mums! Men sen så skulle jag egentligen gått på skrivartvåornas föreställning men jag valde att skita i den och gick för att kolla mitt järnvärde. Jag vill ju få lämna blod men så enkelt är det inte, jag hade för lågt järnvärde så hon bad mig att komma tillbaks om ett år. Suck, jag som ville göra en god gärning.

Nu kommer mamma måste rusa

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback