Dansa dansa dansa!

Idag har jag haft min sista Sway-show, det gick bra förutom att jag och en annan tjej krockade men det var ingen som såg, i alla fall inte de som jag frågade. Här kommer några bilder från showen:
image43
Jag och min kompis Bea innan showen.
Dans 1
Dans 2
Dans 3
557323-47
Min underbart duktiga danslärare Sacha!

Nu är dansterminen på Sway slut vilket känns rätt sorgligt men i höst så fortsätter det såklart. Och snart är det inte heller mycket kvar av skolterminen. Jag tror att det är sommarlov om cirka tre veckor och omman tittar ut genom fönstret så skulle det lika gärna kunna vara höstlovet som närmar sig. Regn regn regn... Men det blir nog bättre snart, jag är optimistisk.

Nu ska jag ta och leta reta på min pojkvän som tycks ha gått vilse någon stans. Sedan ska jag sätta på mig lite snygga kläder (för att kunna matcha med min brorsas alltid så snygga flickvän), sminka mig lite lagom och sen ska jag på middag till min bror och hans flickvän. Efter det så bär det av till berga och Felix familj (som jag faktiskt inte träffat sen innan de berättade om skilsmässan *skäms*) och det ska väl bli trevlig hoppas jag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

TAck sötis!!! *generad*

Hoppas du hade en trevlig kväll!!!
Kram kram

2008-05-18 @ 00:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback