Mitt i frukosten

Sitter och äter frukost, börjar som sagt inte förrän elva idag så jag behöver inte åka förrän om hela 40 minuter. När jag har sovmorgon så är det bästa jag vet att vakna och inse att ingen är hemma. Så att man kan ta det lugnt utan tjat från mamma och äta frukost framför TV:n i lugn och ro. Men idag så vaknade jag av konstiga ljud från vardagsrummet och när jag kom ut ur mitt rum insåg jag att både Roger och Erik var hemma! Suck säger jag bara, där rök min egna stund liksom.

Jag ska jobba ikväll mellan fem och tio. Hoppas det är mycket folk så att tiden går snabbt, annars orkar jag inte med att jobba.

När jag kommer till skolan idag så väntar dans på skolgården om jag inte misstar mig, vi får väl se hur det går. Kanske blir det blod, svett och tårar på riktigt idag. Vi kanske ramlar och skrapar upp knäna allihopa. Min skolgård består praktiskt taget bara av asfalt så det kan göra ont om man ramlar.

Nu ska jag äta upp min frukost försjunken i min nya Cosmo som jag fick igår. Puss på er!557323-4
(Visserligen förra månadens Cosmo men men...)

Kommentarer
Postat av: thilda

heje:D hehe jaa visst var vi;P okej trevlans. jag kommer sakna dig med under sommarn så klart men vi ses ju till hösten igen iaf:) lycka till med dina andra shower (om du inte redan har haft dom).. ha det så bra.. puss Thilda

2008-05-13 @ 11:46:59
URL: http://thildaf.blogg.se
Postat av: thilda

hehe jaa.. tacktack i täby faktist:P hehe puss

2008-05-13 @ 23:12:06
URL: http://thildaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback