Nej! Usch! Och fy!

Jag läste idag i Metro att någon professor har föreslagit att korta ner sommarlovet till bara fem veckor och han får tydligen stöd från politiker också. Hur dum får man vara egentligen? Min fråga blir då hur många elever man faktiskt har pratat med innan man kom fram till att det är en bra idé. Jag känner i alla fall ingen som skulle bli gladare av kortare sommarlov och de av mina vänner som tar studenten i år verkar veta vad de vill göra nu så jag kan inte förstå varför det skulle vara bra att ta studenten ett år tidigare.

Det finns många konstiga människor där ute med många konstiga tankar och ideér men jag undrar varför det alltid är de med de knäppaste ideérna som blir politiker och professorer?

image29

Thomas Lindh (Bild från metro.se) som tagit fram förslaget.

Kommentarer
Postat av: nicko

IDIOT THOMAS!!!

2008-05-15 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback