Nu var det länge sen

Nu har jag precis kommit hem från Felix och jobbet. Jag och Felix åkte till berga efter middagen hos min bror. Middagen var jättemysig, de hade lagat en massa god mat och vi pratade och hade det trevligt hela kvällen.

Daniel yeahDaniel och Marie var på bra humör :)

Efter det så åkte vi som sagt til berga och innan vi åkte hem till Felix så skulle vi hämta hans mamma som var hos några vänner. När vi kom dit så blev vi inbjudna och de bjöd på dricka och så spelade vi spel. Vi spelade Stockholmsspelet och det är extremt svårt. Det finns sjukt mycket svåra och konstiga saker som man kan veta om stockholm.  Henrik och Anton gnabbades som ett gammalt gift par trots att de inte varit ihop så himla länge. De hade en galen papegoja och en massa missbildade guldfiskar också. Det finns många fula djur kan man bara konstatera.

Felix o AntonFelix och Anton klurar på svåra frågor...

Idag har jag och Felix varit ute och gått med Felix mamma och pratat en massa om skilsmässan. Det kändes bra att få veta hur hon tänker om allting och så även fast det är ett till och från väldigt jobbigt ämne att prata om. Men det känns i alla fall som att det kan blir bra tillslut när det får ordning på allting, med boende och så.


Nu ska jag kolla klart på CSI och sen ska jag sova. Förresten så har jag kommit på hur man gör med youtubegrejerna nu tror jag :)


KRAM


Kommentarer
Postat av: Marie

haha, fan vad snygg man e på bild, eller inte :)!
tack för en trevlig kväll! kram kram

2008-05-19 @ 22:20:35
URL: http://mkohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback