Trevlig kväll följd av tung morgon

Igår var min älskling här, han hade sovmorgon idag och jag har inga lektioner idag så han stannade här inatt också. Det var lika mysigt som alltid och med min nya bredare säng så var det inte det minsta trångt heller :)

Nu sitter jag däremot med en uppsats att skriva och jag vet inte vart jag ska börja, usch! Den ska skrivar om Bob Fosse som var en berömd koreograf. Egentligen gillar jag ju att skriva men all information är på engelska och alla artiklar skriver olka saker så jag blir ganska förvirrad... :S

image30

Bob Fosse

Jag ber om ursäkt för de stavfel som smyger sig in i mina inlägg men det beror på att mitt tangentbord inte är som det borde vara om man säger så. Funkar dåligt liksom.

Nu ska jag plugga, rapporterar sen om hur det går.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback