vadå uppdatera?!

Okej även jag inser att om man vill at någon ska läsa ens blogg så måste man faktiskt skriva någonting men det har inte riktigt blivit av. Jag har jobbat och haft mig. Uppdatering av senaste veckan:

Följt med flod när han tatuerade sig
Dansaudition
jobb
plugg
mer jobb
Dissat Bruce å Danni för ingenting (skulle skrivit uppsats...)
Lekt med kattungar
Varit med älsklingen
Firat lilla Fny
Dansat

Sen kan jag inte komma på någe mer just nu iaf. Syster var här i helgen men jag hann bara träffa henne för en kram när hon skulle gå så det va ju lite tråkigt. Flod har världens sötaste kattungar (näst efter de vi hade såklart) och pappa kanske ska köpa en. Lilla Fny fyllde 19 i helgen och hon fick blommor, böcker och stulna muffins hihi... hon hade också fått fina drinkglas som vi ska blanda rosa drinkar i nån gång :)

Idag har jag varit nyttig som dansat, haft styrka och stretch samt gått nästan 6,5 kilometer med mamsen. :) Hejja mej!!!

Nu ska jag se till att få lite skönhetssömn så att jag både blir nyttig och snygg :)

Ett tips om man vill bli på bra humör är att ladda ner en massa låtar som man brukade lyssna på när man var liten typ spice girls eller backstreet boys eller nåt annat kul nostalgiskt för man blir jätteglad :) Elma hade med sig en backstreet boys skiva idag som vi lyssnade på och jag fick värsta sommarfeeling av den :)

(skulle funnits en bild här som skulle representera sommar men min dator är seeeeeg så det sket sig)


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja en liten uppdatering är ju alltid trvlig :). Skulle precis efterlysa en.. Kram kram

2008-05-27 @ 07:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback