Yes I made it! Och sen kom Bruce...

Jag är klar med min uppsats!!! Hur bra är inte jag på en skala? :) Å när jag satt där å klurade på min uppsats så ringde bruce å ville träffas så han tog första bästa buss och åkte hem till mig.

Bruce

Bruce ser ut som en kanin :)

Bruce och jag pratade om en massa saker från nyårsafton till gulare gula i ägg haha men till slut kom vi in på ämnet sommaren 2008 och vår kommande tågluff. Förhoppningsvis så kommer vi iväg runt den 20 juli och är hemma runt den 10 augusti. Vi har kikat på lite rutter och en karta kommer här:

Vår karta

Fin va?

Sen försökte Bruce kittla mig men han var världens osmidigaste och ramlade omkull istället...
Bruce skäms

Bruce skämdes efter fallet.

Det var inte bara jag som lekta med kameran. Bruce lyckades stjäla en bild på mig också och så här såg jag ut idag:

Jag

Imorgon så ska jag ha dansshow och vi ska vara helt guldiga men jag lägger upp bilder så ni får se. Jag hoppas verkligen att det går bra, men jag tror att jag kan koreografin så det ska inte vara några problem :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

10 augusti är en bra dag :). Ingen vanlig dag för det är min födelsedag, hurra hurra hurra :)!
Det blir en lång resa.. låter toppen! kram kram /m

2008-05-16 @ 21:49:52
URL: http://mkohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback