Det händer så mycket nu

Det händer så mycket just nu att jag inte hunnit skriva på flera dagar. Vi har mycket att göra i skolan och jag har dessutom hamnat efter med lite grejer eftersom att jag var sjuk en vecka så jag har extra mycket att göra. Allt med dansen har varit kaotiskt mycket och idag har jag lyckats göra illa mig också. Jag kan inte lyfta ena benet för min ljumske/höft är inte vad den har varit. Ont gör det...

Jag och Louise håller på att koreografera tillsammans i skolan och det är jättekul, det känns som att det går väldigt bra :)

På fredag ska jag och hela familjen åka till min syster i Göteborg och fira mammas 50-års dag. Det ska bli helmysigt och jag hoppas verkligen att det blir en lyckad helg :)

I måndags hade jag, mina brorsor och Marie snöbollskrig. Det var helkul men mina knän är helt blåslagna nu. Det började med att vi åkte pulka men slutade med snöbollskrig. Jag tog lite fina bilder men de har jag inte på den här datorn så ni får se dem senare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback