Drömmer mig bort...

Nu sitter jag här och drömmer mig bort. I detta grå höstmörker så är det inte konstigt att man längtar bort. Men med en dryg månad kvar till Thailandsresan så känns det långt ifrån hopplöst. Ni ska få ta del av mina drömmar i form av bikinis och klänningar jag gärna flanerar runt i på stranden, dag som natt.



   

Sen så måste man ju ha något fint att ha på sig på jul och nyår. Till det har jag spanat in de här godingarna:



 

Den svarta är min favorit, en riktig drömklänning och den vita var så söt, speciellt bakifrån med rosett och allt så jag blev helt tagen. Den prickiga har en helsöt modell tycker jag och det blir väl något sådant jag får se min söta syster i till jul :)

Alla dessa fina kläder är från Nelly som är ett hett tips om man vill ha inspiration eller om man är sugen på lite Internetshopping. De har hur mycket fina kläder som helst. Me like.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

sv: tack så mycket :)

2008-11-15 @ 21:51:28
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: Nicko

Åh vad fina! Avundsjuk på dig som ska åka bort till värmen!

2008-11-15 @ 22:43:59
Postat av: Julia

Får jag följa med? Jag får plats i en väska, jag lovar ;)

2008-11-15 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback