Haha

Haha Nu syns min bild igen :) och den är i mitten också! Haha Jag är fortfarande sjuk och det suger :P Haha Jag har i alla fall ingen feber att tala om längre.

Förlåt vad flummigt det här blev då, är fortfarande lite feber-yr tror jag :P Men det ska nog gå över snart. Jag har precis insett att jag inte kommer att kunna dansa imorgon för att min hals fortfarande gör riktigt ont och då ska man aldrig träna! Så jag måste ringa till dansskolan och avboka.

Kanske, kanske får jag träffa älsklingen ikväll! Hoppas hoppas

Från i måndags har jag gått ner 2,4 kg! Det är ju inte så konstigt att man går ner i vikt när man är sjuk men det konstiga är att de två första kilona gick jag ner innan jag blev sjuk alltså från måndag morgon till onsdag morgon. Knäppt!

Nu ska jag gå och äta lite frukost så att jag blir frisk och stark och kan dansa på måndag igen! Hejja mig!

Världens än så länge sötaste unge!

Var bara tvungen att publicera en bild på världens hittils sötaste 8-månaders bebis! Nu är hon mer än ett år (men fortfarande lika söt) och springer runt som en liten vilde.

Och appropå bebisar så ska jag bli moster! I maj :) Det är jättespännande. Om två veckor ska vi åka och hälsa på min syster och hennes trolovade och se ifall hon har blivit någe tjock ännu hehe. Det ska bli jätteroligt att få träffa dem snart, det var ju så länge sen nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Å vad roligt att du ska bli moster, grattis!

2008-11-15 @ 22:41:37
Postat av: Fia

Grattis tjejen!

2008-11-15 @ 22:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback