Hemma igen *suck*

Nu sitter jag här igen, vid datorn, när jag egentligen borde vara på väg hemifrån med danskläderna i bagaget. Men så blev det inte denna gång heller utan jag är fast här hemma med halsont och hosta. Och då vet vi ju att det inte blir någon träning.

Istället ska jag ägna mig åt vidare dansanalyser, lite mat och kanske hjälpa mamma med vad hon nu pysslar med. Känns inte alls lika roligt som det hade varit att dra till skolan och dansa, men vad gör man? Det som stör mig lite extra är att det idag var "uttagning" i skolan för de fyra i klassen som ska få dansa extra och sedan uppträda med det. Egentligen gör det mig inget men det hade ju varit kul att veta om jag hade fått vara med eller inte. Now I´ll never know.

Viktresultatet efter förra veckans våldsamma svängningar blev -1 kg. Vilket är bra! Det känns lagom och bra eftersom att jag inte tränade och åt ganska (läs väldigt) onyttigt i helgen. Då kan man inte förvänta sig några underverk.

Igår såg jag sötaste bilderna på Älsklingens kusinbarn som bara är någon vecka gammal. Hur söt som helst! Fast hur många bebisar är inte söta liksom?

  

Titta! Vad va´det jag sa? Söt, söt, söt

 

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej nej inte död här inte, bara lite mindre aktiv, har inte varit hemma på hela helgen men nu så är jag på G igen :).



Men det avr snällt att du tänkte tanken o hedra den iaf ;).



Om du inte har så mkt för dig kan du få komma o läsa lite böcker o skriva en tenta åt mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det går inge bra just nu.. hjärnsläpp!!! x

2008-11-17 @ 12:19:27
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Marie

Me again.. trodde jag hade lagt til dig på msn.. men inte, hittar dig inte???



kram kram

2008-11-17 @ 12:21:16
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: jenny

jå alla små ungar e typ söta :)

2008-11-17 @ 20:08:23
URL: http://menjenny.blogg.se/
Postat av: jenny

tack så mkt, händer i veckan då?

2008-11-17 @ 21:08:47
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback