Inzzzpirerad



Jag blev så inspirerad idag när jag satt och kikade runt på lite hemsidor, nu tänkte jag dela med mig av det jag hittat. Dessa vackra kuddar hittade jag på en hemsida som heter Pine Cone Hill. De har hur mycket fina saker som helst. Där hittade jag även de här fina:

  

Jag tittade på Design Simon & Tomas alldeles nyss (tv3) och de tycker att man bara ska ha vita sängkläder men det är ju så gulligt och romantiskt med dessa också.

Jag har också varit inne på The New York Times hemsida och blivit inspirerad av detta:

  

Det är viktigt med hur man inreder sitt sovrum. Man spenderar trots allt en tredjedel av sitt liv i sängen och då är det viktigt att man trivs. Det måste finnas plats för avkoppling och nedvarvning i ett sovrum. Och vad man än gör bråka inte i sovrummet eller i sängen. I sängen ska man sova eller ha sex - inget annat!

Om jag fick drömma så skulle mitt sovrum ha högre i tak och flera stora fönster.
Hur ser ditt drömrum ut?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback