Ledig

Idag är jag ledig...eller nästan i alla fall. Jag har en liten hemuppgift jag ska göra men det ska inte ta så lång tid. Just nu sitter jag hemma hos älsklingen och ska snart äta en lite försenad frukost :) Igårkväll var vi hemma hos hans mamma och Calle. Calle är knäpp för han bestämde att vi skulle grilla även fast det snöade. Det var kallt men smakade underbart!

Nu är jag frisk igen, i stort sett, hurra! Så idag blir det dans :) Är lite osäker på huruvida jag ska ta alla tre klasser eller inte men det löser sig nog. Det känns ju dumt att träna för mycket så att jag blir sjuk igen men jag får väl gå dit och se hur det känns antar jag.

Jag ska träffa Påntus idag. Har inte träffat honom på jättelänge för han har bott i norrland ett tag men nu är han hemma igen :) Ska bli roligt. Kanske tas det lite bilder som jag kan lägga upp här sen. Jag ska försöka att komma ihåg kameran.

Jag sitter inte vid min dator så jag har inte mina inspirationsbilder här tyvärr men jag kanske kommer med något nytt att tipsa eller diskutera om senare idag, vem vet?

Måste som avslut skriva att jag vet att min sida kan se lite konstig ut på vissa skärmar, min huvudbild hamnar snett beroende på vad för sorts skärm man har och det är inte riktigt meningen men jag vet inte hur jag ska få den att hamna i mitten för alla. Någon som har ett tips?

 

Kommentarer
Postat av: Marie

I min skärm ser den alldelles utmärkt ut :)!



Dansa lugnt!

Kram

2008-11-20 @ 12:46:17
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Calle

Kul att du tyckte om det :) Men du, det var inte jag som bestämde, det var ett förslag... o ingen sa nej. Så då var det väl bara att köra? Annars är det svårt att fixa så mycket kött på en gång i ett vanligt kök.

Grilla är ALDRIG fel!

Ha det gott o hälsa Göteborg & co.

2008-11-26 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback