Nej nej nej!

Guess what! Jag är fortfarande sjuk... *suck* Vad är det här för en envis förkylning egentligen? Jag är trött på att vara sjuk och på att ligga hemma hela dagarna, dessutom har jag visst råkat smitta Lillebror så att han ska också ligga hemma idag. Jag trodde verkligen att jag skulle kunna gå till skolan idag, men icke. Vaknar mitt i natten med världens värsta huvudvärk och den håller i sig. Dessutom vill inte hostan släppa och jag har mer ont i halsen än igår. BLÄ!

Det värsta är att jag missar Kajsas klass som jag skulle tagit extra idag. Och jazzen...

Stackars mig (okej det finns de som har det värre men det känns lite så just nu...)

 

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackare!

Jag överlevde dagen men har hoppat träningen.. kroppen mår inte så bra... Drömshoppar på nätet istället :)

kram

2008-11-18 @ 17:32:26
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback