Nu var det fan dags :)

Festen i lördags var helkul, jag tog inga bilder men det togs bilder på festen och kanske kan man lägga beslag på dem. Jag får se. I sådana fall så publicerar jag självklar någon här :)
Det var en händelserik fest: Ett väggfast bord rasade, några fick hångla, några fick ligga och några blev ledsna. Många blev fulla. Precis som en hemmafest för folk runt tjugo ska vara :) Roligt hade jag i alla fall och det är väl huvudsaken?

Dagen efter var inte lika rolig. Jag sov bara fyra timmar så jag var extremt trött. Åkte hem från älsklingen och sov ytterligare fyra timmar innan jag blev människa igen :)

Hela mitt lov har varit en katastrof när det kommer till mat och träning. Det har varit mycket mat och onyttig mat kombinerat med ingen träning. Så jag var inte hoppfull när jag ställde mig på vågen i morse men tro det eller ej så hade jag ändå gått ner två hekto. Inte mycket men jag hade förväntat mig motsatsen. Måtten var detsamma som förra veckan på ett ungefär så jag vet inte om jag tappat muskler och lagt på mig fett istället. Fett är ju trots allt lättare än muskler så det är ju en teori.

Idag hade vi våra två första danspass i skolan, vi tog det rätt lugnt men det var skönt att komma igång igen. Jag var väldigt stel och det kändes ovant fast ändå välkänt.

Nu kom älsklingen hit så nu blir det inget mer skrivet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback