Nytt rekord!

Idag har jag slagit nytt rekord på min blogg, så många läsare som jag haft idag har jag aldrig haft förut. Så har du läst idag så har du varit med om något historiskt! *ler*

Ni kanske såg mitt arga inlägg tidigare idag, det ändrades ganska fort. Jag kom ut ur huset och fick middag som älsklingen lagade åt mig, sin mamma och Calle. Visserligen fick vi kyckling som ajg inte ville ha men det var supergott så nu gör det mig inget. Kyckling påstås ju vara nyttigt också så det är bara bra.

Vi tittade på film, först Livet är Underbart och sedan början på The Bourne Identity. Men innan vi tittat klart så var det läggdags för lilla Calle så vi fick åka hem igen (Calle är inte så liten egentligen, vuxen faktiskt, men han ska upp klockan fem och flyga så då var han tvungen att gå och lägga sig i tid). Det är alltid så roligt att träffa de två. De är så söta och glada tillsammans och vi diskuterar alltid en massa intressanta saker. Jag blir så glad! *ler stort*

Jag fick med mig älsklingen hem igen haha så nu har jag sällskap även i natt. Mysigt!

 

Kommentarer
Postat av: Marie

Yeah!!!

Coolt får vara med o sätt nytt rekord, inte varje dag ;).

Krya på dig vännen! Kram kram

2008-11-17 @ 11:46:52
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Mini

Åh den filmen är så hemsk, fast bra. Alltid mysigt med sällskap :)

2008-11-17 @ 12:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback