Om jag fick välja

Jag drömmer ju om att flytta hemifrån och idag i min ensamhet så har jag kikat runt lite och hittat några fina saker som jag har placerat i min dröm.

I min dröm så öppnar ni dörren till min lägenhet och hänger av er era jackor, mössor och vantar på den här fina klädhängaren från Indiska.



Eftersom att ni är kalla från att ha varit ute i höstmörkret blir ni varma och glada när min lägenhet lyses upp av såhär fina och mysiga ljuslyktor.

  
Dessa också från Indiska.

Ni sätter er i min stora mysiga soffa där jag bunkrat upp med så här fina kuddar, några diskreta för mys och några färgglada för att bryta av. Båda från IKEA.

 
Runt era frusna ben får ni linda den här fina pläden från IKEA.

När ni satt er tillrätta så serverar jag te i de här söta kopparna från Indiska medan du betraktar den vackra tavlan föreställande Marylin Monroe som hänger på en av väggarna. Tavlan är från Gallerix och kopparna självklart från Indiska.





När ni har druckit ur teet och värmt er lite är det dags att vandra vidare i livet. Hoppas ni njöt av att ta del av min dröm och välkommna igen.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

sv: jo , hahha :P

2008-11-15 @ 23:41:02
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: sara

var i livet är du nu?

2008-11-16 @ 00:55:06
URL: http://sarafaijersson.blogspot.com
Postat av: Em.

mysig blogg :D

2008-11-16 @ 23:37:46
URL: http://powershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback