Så svetten lackar

Idag har jag dansat modern dans. Vi dansade till en låt som heter Best of You och koreografin är ganska svårt för den är snabb och ganska teknisk men det är grymt roligt! Och svettigt. Efteråt hade vi lite styrka och sedan ett jättelångt stretchpass vilket var hur skönt som helst. Jag jobbat ju på min spagat så det är alltid bra att stretcha.



På vägen hem kikade jag in på Åhlens och handlade två kollegieblock och en jättefin knallrosa mapp som jag ska ha allt mitt skolarbete i. Me like.

Jag har ingen karaktär. Det är ett som är säkert. Bara ett konstaterande. Men man kan väl öva upp sådant också antar jag. Jag får öva. Öva. Öva. Öva.

Igår dansade jag ragga, näst sista klassen den här terminen :( Dansen vi dansade var jätterolig men svår för jag missade förra veckan så det var mycket att ta igen. Vi dansade till Watch dem roll.


Kommentarer
Postat av: Heloni

Åh fyfan va roligt du måste visa mig watch dem roll korren :) gud va kul. Va fin blogg du har linda :) puss<3

2008-11-16 @ 22:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback