Valdags

Snart är det val i USA, spännande! Jag tycker att det ska bli helspännande. Får ligga i soffan hela natten och valvaka :) Jag hoppas verkligen att Barack Obama vinner. Jag tror att han är bäst dessutom vore det ju kul att få vara med om något så stort historiskt sett.

Idag dansade vi locking i skolan. Det var en gammal elev från Frysen som hade vår klass och det var hur kul som helst. Jag blev taggad till tusen och på helbra humör. Ikväll ska jag dansa jazz. Sista lektionen innan lovet var lyrisk jazz men jag tror att det blir något annat nu. Jag kommer inte ihåg den lyriska koreografin så jag hoppas på något annat :)

Jag kollade in en video på youtube där en kille lagt upp bilder på sig själv varje dag i 136 dagar och att se hans förvandling var ganska intressant. Man blir lite inspirerad men jag vet inte om jag skulle vilja lägga upp bilder på mig sådär. Kanske är det vad som behövs för att man verkligen ska hålla sig i skinnet. Han skriver att han gjort det för att han aldrig ska låta sig gå tillbaks till det gamla men är det verkligen det som krävs?

Se videon här och döm själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback