Aj min rygg!

Idag har varit en lång dag. Det började med en lång natt där vi lösta saker och ting som gått snett så här är nu det positiva inlägget med hopp om en bättre framtid som jag skrev om :) Eftersom att jag suttit uppe till runt två varje kväll och gått upp halv sju varje morgon den här veckan så var jag väldigt trött i morse. Och resten av dagen tills nu.

I skolan var vi inte idag utan vi stod på Odenplan och samlade in pengar till alla de hemlösa ungdomar som finns i Sthlm idag. Imorgon får vi veta resultatet, jag hoppas vi vinner!

Sen var det hem och kolla på inspelat Grey´s Anatomy och Tell Me You Love Me vilket var lika bra som vanligt men båda serierna präglas av problem för de inblandade just nu så det var inte särskilt upplyftande.

När jag sedan var sådär lagom seg så var det dags att dra till dansen. Tre klasser hade jag idag, det var roligt :) Men efter att ha gått runt hela dagen och sedan dansat i flera timmar så har jag himmlans ont i ryggen, därav titeln.

Idag:

MAT: Banan, yoghurt, valnötter, ägg, renskavsgratäng,apelsin, äpple, riktigt mörk choklad

DRYCK: Vatten, mjölk

KOLHYDRATER: Gratängen och frukten men de åts i samband med träning och är därför tillåtna.

TRÄNING: En timme och en kvarts locking, en timmes street och en timme och tjugofem minuters streetjazz.

Imorgon ska jag jobba efter skolan, natt. Jag måste sova nu om jag ska orka med det men först ska jag duscha och ringa älsklingen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback