Att göra:

Idag så är jag hemma från skolan igen, min lärare tyckte att det var lika bra att jag satt hemma och skrev  istället för i skolan så att jag blir frisk till nästa vecka. Så nu sitter jag här.
Idag ska jag ägna mig åt följande:

+ Samla information och börja skriva på mitt tal om ätstörningar
+ Plocka undan alla kläder som tagit över mitt rum som en amöba
+ Dammsuga under sängen (och resten av rummet när jag ändå håller på)
+ Ta ett hett bad, göra en hårinpackning, raka benen och bara mysa

Det får nog räcka för idag. På listan borde egentligen stått att slå in presenter men jag har redan vart kvick nog att göra det :) Så det blev en punkt mindre. Yay! Himmla fina blev presenterna också.



Så här ser inte mina presenter ut men jag kan ju inte lägga upp bilder innan jag gett bort dem, dessutom så är mina mycket finare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback