Bättre sent än aldrig...

Som ni säkert märkt så har det varit rätt dött här under senaste tiden och jag har fått uppmaningar att skriva igen så nu gör jag det. Men jag hinner inte skriva så ofta nu när skolan och framför allt dansen kommit igång igen. Jag dansar 11 pass i veckan nu och många är sent på kvällarna så då blir bloggandet det som får lida. Tyvärr.

Den här helgen har varit helhärlig. I fredags så fikade jag med E och H på chokladfabriken som ligger vid tjärhovsplan. Jag kan helt klart rekomendera detta fik till alla chokladälskare där ute i världen. Efter fikat så åkte jag hem till M och fick låna partykläder (hon är en ängel!). Middag med familjen och sen drog jag iväg till lilla Fny. Där träffade jag gamla högstadie-tjej-gänget för förfix innan vi drog till Huset i gamla stan. Det var helmysigt att träffa alla igen och vi hade en rolig kväll.



Igår var det 40-års kalas som spårade lite mitt i natten men var väldigt roligt. Älsklingens bror fick i sig ungefär 17 för många glas vin vilket gjorde honom sjukt fnittrig. Mycket roligt. Frågan är bara hur han mår idag... Jag lärde mig också att nästan-11-åringar kan vara mycket grova i mun :S

Ikväll har jag varit på mysig middag i Brottby och bara haft jättetrevligt så det känns som en lyckad helg. Och älsklingen stannar över natten vilket gör det hela ännu bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback