Den é stooor!

Nu sitter jag hemma hos älsklingens mamma och skriver detta. Hon har sin TV som datorskärm och den är enorm, känns helskumt! :S Jag sitter på golvet och skriver med tangentbordet i knät haha :)

Idag lyckades älsklingen och jag löpa ett par skor, det blev Lacoste som var svarta och fina. Svart är bra för då syns inte smutsen lika snabbt :)

Sen har jag dansat Ragga och det var jättekul men svårt, jag satte inte riktigt rytmerna i koreografin men roligt var det. Fast min stackars lärare hade skadat knät så hon kunde inte visa ordentligt heller.

När jag kom hem så hade jag typ en kvart på mig att duscha, klä på mig, sminka mig och plocka ihop mina saker innan vi skulle åka men jag hann :) Och nu sitter jag här och väntar på att vi ska käka middag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback