En arg tant och en purjolök...

...är något som slog mig att jag ser ganska ofta i tunnelbanan. Idag klev hon på vid östermalmstorg. Egentligen är det väl en ganska konstig sak att gå runt och bära på. Hon hade inte matkassar med en massa olika grönsaker i utan bara en purjolök i handen. Konstigt folk finns det gott om.

Idag fick jag tillbaks ett matteprov på matte C som jag skrev för ett tag sedan. ALLA rätt! Jag blev väldigt förvånad, hur ofta sätter man alla rätt på prov nu för tiden??? Inte ofta skulle jag vilja påstå. Det var helt klart en humörhöjare :)

Idag skrev jag ett prov också. Ett prov som handlade om statsskick. Vi får se senare hur det gick...På dansen hade vi utvecklingssamtal. Det gick bra, jag fick mycket positiv respons och bra kritik. Det kändes väldigt givande och jag har fått veta vad jag ska jobba extra mycket på.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis gumman! Bra jobbat! Puss

2008-10-13 @ 19:55:30
Postat av: Marie

Grattis vad roligt!!!

kram

2008-10-13 @ 21:16:19
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback