Host host

Nu har jag blivit sjuk. Suck! Sitter här hemma med en hals som gör att jag inte känner igen min egen röst. Den har fått eget liv och jag låter som en tonårsgrabb i målbrottet. Ska gå och göra mig en kopp te med citron i, någon sa att det skulle vara bra när man har ont i halsen.

Egentligen så gör det ingenting att jag är hemma idag, om det bara håller sig till en dag. För på tisdagar har jag bara dans och basgruppsmöte. Dansen kan jag ju ändå inte vara med på med ont i halsen för det är farligt farligt! Och basgruppsmöten är helt värdelösa. Så än så länge känns det inte så jobbigt.

Grey's Anatomy och Desperate Housewives har dragit igång igen och idag ska jag nog ägna mig åt att se på förra veckans avsnitt som jag har inspelade.


Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig! kram

2008-10-07 @ 12:17:23
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback