"I have a dream"

Som ni ser så klarade jag av att göra allt på min lista igår, känns riktigt bra faktiskt. Det känns som att både analysen och talet blev bra. Talet ska jag hålla om en halvtimma så vi får se efteråt hur det gick. Baletten gick också bra, det känns som att jag utvecklas hela tiden. Ikväll är det mer dans. Jag missade ju hela förra veckan så det kan bli jobbigt att ta igen tre dansklasser på en och samma kväll men det får gå helt enkelt.

Det är så himla svårt med förhållanden tycker jag. Inte bara förhållanden med den man älskar utan även med vänner och familj. Något litet kan bli något extremt stort bara sådär. Det blir svårt att prata om det och helt plötsligt tar det upp så mycket plats i ens tillvaro. Kanske bara för att man inte pratar om det, eller vad vet jag? Det riskerar att bara försöra allt och man tyckte egentligen inte att det var särskilt viktigt från början.

Kommentarer
Postat av: Marie

Pratar man inte om det så blir det bara irritation från båda håll o snurran är igång, dubbelt så stor eftersom båda säkert funderat på de... Men vad vet jag, jag är sämst på detta :).

Trevlig helg vännen!

Jobba?

kram

2008-10-17 @ 11:28:17
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback