Jag blir så jävla trött!

Jag är så trött på människor som bara snackar skit. Människor som säger en sak ena dagen och en annan sak nästa. Folk som hela tiden vänder kappan efter vinden. Det är så genomskinligt och jag står inte ut med det! Om man säger en sak så får man faktiskt stå för det sen oavsett vad. Visst man kan ändra sig men man får ändå stå för att man har sagt något annat först. Suck, suck, suck!

Idag har jag varit med skolan och sett Cullbergbaletten dansa. Helt jävla underbart! De är så grymma så det är knappt att man kan tro på det. Jag blev så himla glad :) Efteråt fick vi prata med två av dansarna och ställa frågor till dem, nice. En av killarna var från brasilien och så snygg att alla tjejer i publiken satt och fnittrade. Läskigt snygg var han! Lång, muskulös och riktigt charmig...

På bussen hem var jag så trött att jag däckade men som tur var så hann jag i alla fall av på min hållplats. Väl hemma var jag inte alls taggad på att åka till jobbet men vad har man för val? Jag vill ju ha lön (precis som idag *ler*) och då måste man jobba. När jag väl kom till jobbet så var det inte så farligt dock, det känns som att det kommer färre och färre för att handla mat på donken. Men så är väl sommaren högsäsong också antar jag.

Nu har jag precis kommit hem och jag måste erkänna att den enda motion jag fått är jobbet men där springer jag ju runt som ett skållat troll så det borde räknas lite i alla fall. Maten idag har inte varit bra alls. I skolan fick vi pasta och inget alternativ till det, sen hann jag inte fixa middag så jag köpte pannkakor och en baguette vilket inte heller var bra. Det enda bra var att jag åt glass, men bara två tuggor och sen ville jag inte ha mer för det var så äckligt sött och det är ett tecken på att mitt sockersug håller på att försvinna. Yay!

Som ett skållat troll

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag upp och jobba igen, hejja hejja! Men på söndag är jag ledig och så jobbar jag måndag, tisdag och onsdag men sen är jag ledig tills skolan börjar igen på måndagen efter. LOOOOV!

L är en bra bokstav. L som i Lov, L som i Lön och L som i Linda. Det ska jag njuta av under kommande veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback