Jobba natt

Det ska jag göra idag, eller inatt kanske är mer korrekt. Jobba alltså. Man får pengar och det är bra men jag skulle så himmla mycket hellre jobba på dagen. Det blir så konstigt när man håller på och vänder på dygnet sådär och så blir det att jag inte hittar på något på dagen för att jag bara går och väntar på att gå till jobbet och dagen efter är jag så trött att jag bara sover bort nästan hela dagen. Och sen så vips är helgen slut. Trist tycker jag, men jag behöver ju pengarna så vad gör man?

Igår var jag på bio med älsklingen, för en gångs skull så var det jag som bjöd. Nu är jag pank men det kändes bra att få betala ändå. Vi såg Step brothers, det är en komedi som handlar om två som är 40 som fortfarande bor hemma och så gifter sig deras föräldrar och de blir styvbrorsor. Det går inte så bra för dem att komma överens och hela situationen blir rätt komisk. Jag tycker att det var en ganska rolig film, inte jättebra, men ett bra sätt att fördriva en och en halv timme höstmörker med.



Nu är älsklingen med mina båda brorsor och spelar innebandy och det känns som att jag också borde träna men jag känner ingen inspiration alls. Igår hann jag inte med någon träning för E hörde av sig så det bar av att handla presenter och sedan träffade jag lilla Fny och råkade hänga med henne tills det var middagsdags, så då blev det ingen träning.

På måndag är det bara 60 dagar kvar tills jag åker till Thailand och då är det dags att ta ett riktigt krafttag för att komma i bikiniform. Man kan ju tycka att jag borde hinna få något resultat på 60 dagar, eller? Jag ska börja skriva matdagbok tror jag, för att hindra mig själv från att äta sånt som är onyttigt. För det som är onyttigt vill jag ju inte skriva ner och då får jag helt enkelt låta bli att äta det.

Som jag skrev igår så ska man inte skjuta upp på saker och jag har ju tid nu så det är bara för mig att sätta igång med träningen nu lik väl som på måndag. Rapport kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur länge blir du i thailand gumman? Vart ska ni åka? Var själv där i sommras, underbart. (:

2008-10-18 @ 18:49:50
URL: http://theodora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback