Lite ångest

Nu sitter jag och håller på att skriva en dansanalys, den ska lämnas in imorgon och jag har precis börjat. Dessutom jobbar jag på mitt tal om ätstörningar och vård. Det är svårt och nu ska jag dessutom på dans så jag hinner inte skriva mer ikväll. Jag kan nämligen inte missa dansen ikväll, jag var ju sjuk hela förra veckan och det är så svårt när man kommer efter.

Förutom detta har jag lite ångest över att det är vägning imorn. Jag åt så sjukt mycket tårta i helgen, dessutom drack jag vin vilket heller inte är bra för figuren. För att motverka uppåtkurva så gick jag från slussen till skolan idag, det tog ungefär en halvtimme. Jag gick av bussen en station före min också så det blev en extra promenad där och nu ska jag på dagens andra danspass. Jag får helt enkelt jobba järnet nu och sedan hålla tummarna för att vågen är på min sida imorgon.

Nu måste jag springa till dansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback