Min mat

Dagens prepp inför beach Thailand har sett sut som följer:

MAT: Hallon, yoghurt, valnötter, ägg, falukorv, sallad, tomat, gurka, ananas, köttfärssås, fullkornspasta, morötter, ketchup

DRYCK: Vatten, mjölk

KOLHYDRATER: Ananasen var konserverad så jag antar att det var lite sockerlag som den legat i men det vet jag inte säkert, det var ändå sån liten mängd så att det känns inte som att det spelar någon roll. Ketchup är det socker i och fullkornspastan är det kolhydrater i men jag försvarar detta genom att det var direkt efter träning och i små mängder.

TRÄNING: En timme och tjugo minuters balett

Det känns faktiskt riktigt bra det här och jag väntar ivrigt på att få väga mig och mäta mig på mändag och hoppas på bra resultat. Och då ska jag säga er att det är inte ofta som jag längtar tills det är dags att vägas.

Inte dagens mat men mat i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback