Mys...

(klickbara bilder)

Chokladdoftande ljus :)


Mandeldoftande ljus :)

Mina fina kuddar och min nalle :)

Här är det som jag köpte igår på IKEA. Jag köpte en kudde till men jag måste sy ett fodral till den så bilder på den kommer senare :) Ljusen doftar underbart och ger hög mysfaktor, billiga var de också. Kuddarna är också helmysiga, jag somnade mot dem igår när jag och älsklingen kollade på film. Mys mys mys...

Berga by night

Såhär höstmörkt och ruskigt var det sist jag var i Åkersberga och hälsade på. Det märks att hösten är här nu men det bekommer mig inte det minsta. Det betyder ju bara att Thailandsresan kommer närmre. Idag var jag och vaccinerade mig så det börjar kännas nära nu. 52 dagar kvar. Dagens mat kommer jag inte ens att kommentera för den är under all kritik.

Kommentarer
Postat av: Marie

Bilderna är inte alls klick bara :(.

Mn det ser mysigt ut iaf. Fixar tyget i morgon kväll :).



kram

2008-10-28 @ 19:50:29
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback